20 February 2012

DAYA.

OK, jangan gelak lagi. Kali ini, pemilik mutlak blog ini akan berkongsi lukisannya dengan anda semua. Hahahaha. Silaaa tutup mulutmulut anda sekalian. Kekeke. Opss, gelak sikit je. Takpe kan. Hikhik.

 *tahan gelak sambil tutup mulut*


OK, sekarang da boleh lepas gelak tu hewhewhewhewhewhewhewhewhew.



Gambar rajah tu tak perlukan caption rasanya sebab saya tahu, kalau saya tak letak caption pun anda semua sememangnya akan paham. Hahahaha. Yes, I do need energy to survive. Dan sekarang saya takde energy meh. Jum ramairamai kasik bush ENERGY !! Wokakaka. Sah saya dah tak betul dah ni. -.-'

Dan oh, in case you didn't like the doodling, here's the picture of a cat. ;-P
yang tengah stim kena garuk. Ok fine, guna ayat elok sikit, yang tengah prrr prrr prrr kena belai.
Bhahahahahaha. xDDDDDDD



Notakaki : Gambar kucing tu sepatutnya dalam entry yang pernah saya karang dalam lappy saya time dekat kolej dahulu kala, tibatiba time tu, wifi connection crash seterusnya menyebabkan mood saya untuk publish entry tersebut terbantut sebab draft hapeee pun takde. hilang. tinggal gambar je. -.-' dan saya sangaaaaaaaaaat lah malas untuk karang balik oleh itu saya still jugak nak letak gambar kucing comel ni. Even saya memang allergic kucing tahap tera ! Hehehe. 



Isnin
20 Februari 2012
12.49 pm

KK1B-A1-04
Universiti Sains Islam Malaysia
Nilai

4 comments:

  1. Hasnul Adin : ye. currently dekat nilai. to be precise, in my room. hehe. ;-P

    Ibtisam : perlu perlu. hee. sukee hati la bush nak letak hapeee. alang2 da tahu bilik, meh la singgah. bhahahaha. B-)

    ReplyDelete
  2. untung Ia .. preciseIy, im not asking about that .. haha

    ReplyDelete