23 February 2012

KEPALA BARU.

Salam and helloooo everybody. Hahahaha. :)


Nampak tak yang saya dah tukar header blog ? Harap yang ni bertahan lama lahh sebab saya dah pun bosan dengan header lama tapi yang peliknya, bila saya buat header baru biasanya saya akan tukar balik header lama sebab header lama tu lahhh yang paling banyak berjasa dekat saya pun. KAHKAHKAH. 

Dan tahu tak, ini simptom bila dah dekat seminggu bukak sem dan saya masih tak tahuu nak buat apa ! T.T dan oleh sebab itu lah saya gigih belajar buat header saya ini dengan roomate yang terchenta. Salsabila Mohani tebahek !!!! Kekeke. xDDDDD 


Salsabila ni, penulis blog yang hebat dan awesome. Boleh tengok blog dia dekat sini.


(tibetibe rasa nak assignment sebab bosan. ehh. ayat anda, bush... memang nak mintak penampar. Kannn ? )

Erk. Perangai saya kan memang pelik-pelik. Adoi. -.-'


OKbai. Saya ngantuk. Nak tidur balik. Gigih tak saya bangun pukul 6.08 am semata-mata nak update blog sebab wifi USIM macam $*$#@!?/|!. Sekiaaaaaaan.


Notakaki : Takde nota pun. Saje nak bagitahu kitar hidup saya seminggu sepanjang baru bukak sem ni. Bangun pukul 4 pagi, then pukul 7 pagi tidur balik. Pukul 10 bangun balik dan pukul 12 malam tidur.


Jumaat
24 Februari 2012
6.24am

KK1B-A1-04
Universiti Sains Islam Malaysia
Nilai

No comments:

Post a Comment