23 February 2012

KASUT.

Hehe. Hari ni saya nak share satu kasut. Ehhh, silap. Hikhik. Sepasang kasutt lahh. Nak tengokkk ? Bhahahaha. B-)

Tuan kasut ni seriouss sangat comel. Hehe.


Best nya kalau kaki saya kechik macam ni kan ? -.-' Yelaaaaa, tapi mati angan-angan je nak pakai kasut macam ni. Harga dia mahal ! dan oh, kalau saya pakai pun, rupa kaki saya err, tak ubah macam cerita koboi tu. Adehh. -.-'

Ada lagi. Tadaaa ! ^^
Kasut ni awesome kaaann ? Pakai dengan jubah. Nice.

Kesimpulannya, point saya di sini. Saya nak kasut macam ni....................... T___T 
Dah. Malas nak menambah huruf di sini. Oleh itu, macam biasa,entry habis dengan mendadak.
Sekiannn. T_T

Notakaki I : Saya nak kasut ni. Mood nak update blog datang bertubi-tubi. Tapi version macam ini lahhh. Adoyaiiii.
Notakaki II : Saya adore sangat SANGAT kasut ni. Shomell + nice + adorable. Pakai dengan jubah would be much more nicer. Ok. Saya tahu saya dah ulang ayat ni dua kali dah kan. =..='
Notakaki III : Saya memang nak sangatsangat kasut ini. Okbai. Tu je nak cakap. Sobs. Y_Y. Chibidini has signed out dengan hati yang sedih sebab tak dapat kasut ni. 

Jumaat
24 Februari 2012
8.55 am

KK1B-A1-04
Universiti Sains Islam Malaysia
Nilai

2 comments: