31 May 2012

Repost dari fb..

Dan selama mana kita terasa diri kita ini tidak hebat, itu lah sebenarnya yang HEBAT. 

Semua mampu untuk menilai potensi diri masing-masing. Dan saya tak berapa kisah apa orang cakap. Kadang-kadang saya memang tak kisah langsung. Asalkan saya tahu saya buat itu 'sebab apa' dan saya sanggup tanggung apa-apa yang 'bakal' terjadi, itu sudah terlalu cukup untuk buatkan saya jadi 'telinga kebal'.

Alasan saya m
udah saja. Saya mahu jadi macamana 'saya' yang saya pilih; dan kalau itu bukan apa yang 'orang lain' mahu. Anggap saja saya peminat musik asli dan kamu peminat underground hardcore music; atau sebaliknya; dan kita tak akan sama.

Jadi, pilihlah; kalau suka, stay; kalau tak suka, blah.
Itu lah perumpamaan nya. Tulis lah selagi mana mampu. Lain hati, maka lain lah warnanya. I love to be myself, and I'm proud of it.



_________
# susahnya nak jaga hati. Ah, sakitt!
# sabar Bushra, jangan emosi sangat. Be profesional.
--
Pain makes people change.<---- saya sangat setuju dengan kata-kata ini.
# CHECKED! saya nak pergi muhasarawak ke muhaselangor dulu.
# Jom! Eh? 
:')

No comments:

Post a Comment