17 May 2013

Serabai.

Okay, ni memang tahap gaban dah ni. Lama gilaaaa weh tak update blog. Sampai dah tak tahu macam mana berhabuk bersawangnya blog ni pun aku pun dah tak tahu T.T

Serious, kali ni tiba-tiba rasa nak update blog. Setelah gigih mengagahkan diri jugak untuk melepasi laman sesawang USIM yang hjksdhfsfhsfbsjfshf, urghhh! I don't know what to say :'/ akhirnyaaaa, berjaya jugak. *sigh* Phewww. 

Okayy, nak cerita yang Broadband aku ni dah kena terminate. 3 bulan tak bayar yaww. Dah la rajin pergi buat contract dengan Celcom, kononnya nak ada rebate, so that boleh laaa bayar less rm10 tiap-tiap bulan. Tapi, cacai punya celcom, boleh pulak dorang tak bagitahu yang kalau kita tak bayar within 3 months, kita kena penalized rm300 kalau nak sambung pakai untuk bulan yang seterusnya. Aku macammmmm, okayyyy kau memang hebat pedajal orang Celcom hoii! Hati guaaaa panas. Panassssssssss sebab kena tipuu. Tapi salah aku jugak sebab tak tanya habis-habis. Okay, ni kalau nak sue dorang pun tak boleh sebab they are not commiting fraud nor misrepresentation. Licik dorang ni. Agaknya berapa ramai entah yang dah terkena macam aku ni, aku pun tak tahu.

Jangan harap la aku nak bayar penalty rm300 tu. Sanggup lagi kena blacklist nama dari bagi Celcom tu mencekik darah. Haha. Ayat gua ganas tak menahan. 

So, sekarang dah macam kucing hilang anak bila takda internet. Ohhh, wahai USIM tercinta, bilaaaa lah kau nak letak wifi dekat kolej-kolej kediaman luar campus ni? Kami terseksaaaa, tahu??? Terseksaaaaaaa. dushhhh! hentak kepala kat dinding. *tears bursting*

Jadi, makanyaaaa, bila dah takda wifi ni, tiap-tiap malam la kena datang library untuk cari segala info mak nenek yang ada kaitan dengan assignment, save, copy, paste masuk words. Then run back to the college like hell before 12 malam. Kalau tak, memang pakcik guard tak bagi masukk youu. Stress okayy, stresss! Huh.

Hectic gilaaa hidup. Cepatlaaa habis study. Cepat laaa. Letih dah ni weh. 

5 comments:

  1. Eh, takda lah. Rebate broadband lah. Ini tengah cerita pasal Broadband Celcom kot. LOL.

    ReplyDelete
  2. rebat broadband? xpernah dgr pun

    ReplyDelete
  3. Ada la. Contract dengan broadband Celcom setahun. Cuba try tanya. Kalau tak, takda la buat entri ni. Hehe.

    ReplyDelete