26 September 2014

I'm Back!

Wahhhh, lamanyaaa tak tulis. Rasa macam pelik pulak bila tulis blog macam ni. Haha. Okay fine, hari ni nak cerita yang dah 4 minggu dah aku masuk semester baru sebagai SENIOR tahun 4 kat uni. :DDDD


Tapi kenapa entahh, tak rasa macam senior pun. Hmm, yelaaa agaknya sebab aku ni bukannya aktif pun, junior pun ramai tak kenal. LOL. Memang memanjang hidup kat dunia sendiri je. Haa, lupa nak bagitahu, aku duduk KK1 tahun ni. Kolej dalam campus, ya Allah serious hell tak best. Tahu tak kenapa? Sebab strict sangat-sangat. Even hari nak jumpa abangah sebab dia dah nak fly pun, guard tak bagi jumpa, (kena mintak permission felo untuk off college dengan campus) sebab dah lebih pukul 12 malam.


I was like, dah kenapaaaaa? Aku jumpa adik aku kot. And aku bukannya duduk asrama nak kena mintak kat warden bagai. Serious macam sekolah la uni aku ni. T___T


Ni pun aku taip blog pakai wifi college je. Tak tahu la bila masa entah boleh nak publish entry dah kalau connection asyik disconnect je tak habis-habis. Huu. -.-'


Yuran uni tak release lagi, and of course ledger tak update lagi. Vehicle sticker pun tak settle. Kenapa uni aku ni buat kerja lambat gilaaa. Sampai kadang-kadang rasa macam dorang ni tak efficient langsung melainkan klinik kesihatan uni je yang aku rasa service yang diberi tu betul-betul sesuai ikut yuran yang kami bayar. Lain-lain hampeh, bayar yuran je mahal, tapi macam urghh *$@!!!??*$wmnzvczxbcvzg.


Hmm, raya haji ni balik umah. Rumah; dekat Changlun jauh gila rasa macam nak pergi hujung duniaaaaaaaaa (y). Surely akan busy sebab inshaaAllah raya haji ni, nak masuk rumah baru. Tak sabar sangat nak rasa bilik sendiri. 


Btw, harap sangat rumah baru tu nanti takde kucing. Tak larat dah nak bersih-bersin ingus keluar muka gatal-gatal macam beruk bila ada bulu kucing, pastu end up muka bengkak and sesak nafas. Masa duduk kat kuarters koleh matrik ni, disebabkan aku dengan family duduk rumah felo (sebab mak staff sini), rasanya baru sekali kot aku sidai kain kat luar rumah sebab ada kucing banyak sangat. Yang 1st time sidai kain tu pun aku buat sebab tak tahu ada kucing. Pastu masuk rumah, terus tak boleh buat kerja apa dah. Memang tak tahan sangat-sangat dengan bulu haiwan ni. 


Rasanya kalau orang yang ada allergic haiwan/seafood/debunga je kot yang boleh paham betapa azabnya bila ada alahan macam ni. Seksa gila. 


Okbai. Macam biasa. Empunya blog akan habiskan entry dengan mendadak kalau dah takde idea dah nak tulis apa. LOLOL's. 



No comments:

Post a Comment